Le courage face au mensonge (Alexandre Soljénitsyne)

Commentaires

  1. Viața poate fi dificilă și crede-mă, viața mi-a jucat o mulțime de trucuri, nu cred niciodată în voodoo sau în vrajă, deși am citit câteva cărți despre ele. Un bărbat special numit dr. Ajayi mi-a dovedit că aruncarea voodoo / vraja este reală și există. Numele meu este Lucia și am 45 de ani, cu trei copii și un soț iubitor. timp de 8 luni bune am fost într-o stare de depresie, deoarece soțul meu s-a trezit într-o anumită dimineață și a ieșit din casă cu unele dintre hainele sale fără nicio explicație, am așteptat să se întoarcă acasă în acea zi, dar nu a fost găsit nicăieri, am sunat și a spus că nu mai este interesat din nou de căsătoria noastră sau de copii, acest lucru mi-a adus răceala pe piele și am fost în stare de șoc pentru că nu-mi amintesc că am avut vreo problemă, am aflat mai târziu că era cu o altă femeie, toate vorbeau și efortul de a-l face să se întoarcă acasă a fost un eșec, se comportă de parcă nu m-ar fi cunoscut până acum. Citeam un articol pe un site web când am văzut o mărturie a unei femei care susține că dr. Ajayi a ajutat-o ​​să-și rezolve problemele de familie și a renunțat la contactul său. Am ales contactul și l-am trimis pe dr. Ajayi, am explicat problemele mele, mi-a spus că nu ar trebui să-mi fac griji că totul va fi bine. Am îndoieli cu privire la asta, dar m-am hotărât să-i dau o lovitură. Mi s-a spus că, într-o dimineață, aruncam o singură dată, am auzit o bătaie la ușă, soțul meu stătea afară, mi-a spus că nu știe ce face și nici măcar nu-și mai amintește cât timp a fost afară din casă, sunt foarte fericit că mi-am revenit soțul și toate mulțumirile merg dr. Ajayi, vrăjitorul, de când l-am contactat, viața mea a mers fără probleme și vreau ca oamenii care trec prin starea mea anterioară să aibă ajutor rapid. De aceea îmi împărtășesc mărturia. Deci, dacă întâmpinați orice fel de dificultate de viață, contactați-l pe Dr. Ajayi prin e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Viber Whatsapp: +2347084887094 și veți fi bucuroși că ați făcut-o.

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire